Odpowiedzi na pytania
REJESTRACJA
Co mam zrobić gdy zapomniałem/-am hasła?
W przypadku gdy zapomnimy swojego hasła, należy kliknąć w napis „Jeśli nie pamiętasz hasła, skorzystaj z przypomnienia » w zakładce „Logowanie lub rejestracja” i podać swój adres e-mail, który był użyty w procesie rejestracji. Na podany adres wysłane zostanie nowe hasło.
Czy posiadanie loginu i hasła jest konieczne aby móc dokonywać zakupów?
Można dokonywać zakupów bez rejestracji. W tej opcji nie ma jednak możliwości realizacja kuponów i kodów zniżkowych oraz sprawdzenia historii zamówień. Przy kolejnych zamówieniach trzeba ponownie wypełnić dane dotyczące dostawy.
Jak dokonać rejestracji w sklepie internetowym?
Aby dokonać rejestracji w sklepie należy kliknąć napis "Logowanie lub rejestracja” i następnie „Zarejestruj się”. W następnym kroku należy podać wszystkie wymagane dane.
Czy mogę dokonać zmiany lub uzupełnienia danych adresowych, które podałem/-am w procesie rejestracji?
Można dokonywać zmian swoich danych adresowych, wystarczy po zalogowaniu kliknąć w napis „edycja danych”, jednakże jeśli dokonało się zakupu to adres wysyłki będzie taki jak podany wcześniej, ewentualną zmianę należałoby zgłosić do nas na adres: info@sklepsegafredo.pl
ZAMÓWIENIA
Czy mogę wycofać złożone zamówienie?
Zamówienie jest przekazywane do realizacji niezwłocznie po jego złożeniu. Nie ma możliwości wycofania złożonego zamówienia. O rezygnacji można poinformować telefonicznie: +48 14 615 41 00 lub drogą mailową: info@sklepsegafredo.pl – informacja ta spowoduje wstrzymanie wysyłki, jeśli paczka jeszcze nie została wysłana.
Czy mogę zmienić coś w zamówieniu?
Zgodnie z regulaminem sklepu internetowego Segafredo nie mamy możliwości modyfikacji zamówień już złożonych.
Można próbować anulować zamówienie wysyłając na adres: info@sklepsegafredo.pl maila z informacją o rezygnacji z zamówienia i złożyć zamówienie raz jeszcze z poprawnymi danymi. Wysłanie „niechcianego” zamówienia zostanie wstrzymane, jeśli paczka jeszcze nie została wysłana.
Jeśli zamówię dwie rzeczy, ale osobno, czy mogę je otrzymać w jednej paczce?
Nie ma możliwości łączenia dwóch lub większej ilości zamówień w jedną paczkę. Aby skorzystać z opcji darmowej przesyłki za zakupy, również wybrane towary muszą być zgromadzone na jednym zamówieniu.
Kupiłem/-am produkt w cenie promocyjnej, ale ta na drugi dzień wygasła. Czy będę musiał/-a coś dopłacać przy odbiorze?
Nie, wszelkie ceny podane na stronie internetowej sklepu Segafredo stanowią ceny wiążące w chwili składania przez klienta zamówienia i są cenami brutto. Informacja o całkowitym koszcie zakupu towaru, obejmującego jego cenę oraz koszt dostawy są dostępne dla klienta po wybraniu przez niego formy płatności za wybrany Towar oraz sposobu dostawy.
Chcę zakupić produkty sklepu internetowego Segafredo w ilości hurtowej.
Istnieje taka możliwość, ponieważ jesteśmy producentem i dystrybutorem produktów Segafredo. W celu ustalenia szczegółów zakupu hurtowego najlepiej skontaktować się z nami za pośrednictwem formularza kontaktowego na naszej stronie: https://www.segafredo.pl/kontakt lub poczty elektronicznej: info@sklepsegafredo.pl
WYSYŁKA I DOSTAWA
Czy mogę osobiście odebrać towar zamówiony w sklepie internetowym w siedzibie Państwa firmy?
Niestety, w trosce o zdrowie naszych klientów i pracowników, zmuszeni byliśmy czasowo wstrzymać tę formę realizacji zamówień.
Czy realizują Państwo przesyłki zagraniczne?
Tak, realizujemy przesyłki zagraniczne za pośrednictwem UPS. Cena takiej przesyłki uzależniona jest od wagi i miejsca dostawy, zgodnie z cennikiem. W przypadku zainteresowania zakupem i wysyłką za granicę prosimy o wcześniejszy kontakt mailowy bądź telefoniczny celem ustalenia kosztów wysyłki i terminu realizacji:
tel.: +48 14 615 41 00
e-mail: info@sklepsegafredo.pl
Jakie są formy płatności za zakupiony towar?
W naszym sklepie można dokonać płatności w następujący sposób:
- płatność e-przelewem – transakcję realizuje system PayU Po zaksięgowaniu wpłaty zamówienie zostanie zrealizowane,
- płatność przelewem bankowym- na numer rachunku prowadzącego Sklep internetowy: Pekao S.A. III oddział Kraków 32 1240 2294 1111 0010 5734 9146. W tytule wpłaty na konto proszę podać numer zamówienia. Po zaksięgowaniu wpłaty zamówienie zostanie zrealizowane,
- płatność gotówką przy odbiorze – opcja dostępna wyłącznie przy odbiorze towaru z siedziby prowadzącego Sklep internetowy, to jest : 32-700 Bochnia, ul. Partyzantów 7.
Kupiłem/-am produkt w cenie promocyjnej, ale przy odbiorze dowiedziałem/-am się, że muszę za niego dopłacić.
Nigdy nie obciążamy klientów dodatkowymi kosztami po zakupie. Zalecamy, żeby nie odbierać przesyłki a taki przypadek niezwłocznie zgłosić nam telefonicznie: +48 14 615 41 00 lub za pośrednictwem poczty elektronicznej: info@sklepsegafredo.pl
ZWROTY
Czy mogę oddać zakupiony produkt?
Zawierając umowę zakupu na odległość może Pan/-i od niej odstąpić bez podania przyczyny, składając nam stosowne oświadczenie w terminie 14 dni. Przed odstąpieniem od umowy należy zapoznać się z warunkami zwrotu, które umieściliśmy na stronie sklepu internetowego: https://www.sklepsegafredo.pl/zwroty-towaru,p12.html
Zastrzegamy, że prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje po otwarciu opakowania produktu spożywczego.
Co mam napisać w takim oświadczeniu?
Składając oświadczenie o odstąpieniu od umowy można skorzystać ze wzoru oświadczenia o odstąpieniu od umowy umieszczonego do pobrania na stronie internetowej Sprzedającego - formularz
W jakiej formie mogę przesłać oświadczenie odstąpienia od umowy?
Można wybrać jedną z form odstąpienia, wskazanych poniżej :
- wysłanie pisemnego oświadczenia o odstąpieniu od umowy na adres: Segafredo Zanetti Poland Sp. z o.o., ul. Partyzantów 7 32 - 700 Bochnia
- wysłanie oświadczenia w formie elektronicznej na adres e-mail: zwrot@sklepsegafredo.pl
W jaki sposób są zwracane pieniądze za odesłane produkty?
Zazwyczaj dokonujemy zwrotu dokonanych uprzednio płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użyto uprzednio uiszczając płatność. Możliwa jest też inna forma zwrotu płatności jeśli Pan/-i w sposób wyraźny się na to zgodzi.
REKLAMACJE
Jak postępować, jeśli zamówiony towar dotrze do mnie uszkodzony?
W takim przypadku zachęcamy do reklamowanie uszkodzonego towaru.
Prosimy pamiętać, żeby przed odesłaniem produktu wypełnić formularz reklamacji znajdujący się pod linkiem https://www.sklepsegafredo.pl/reklamacja.html. Do odsyłanego towaru należy dołączyć dowód zakupu. Reklamowany towar nie może posiadać oznak użytkowania oraz musi być kompletny. Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki z reklamowanym produktem. W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania nakładu), sklep zwróci Paniu/-i równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inny, dostępny w sklepie towar do wyboru. Można też odstąpić od umowy – o ile wada jest istotna. Korespondencja w trakcie realizacji reklamacji odbywać się będzie za pośrednictwem poczty e – mail na adres: reklamacja@sklepsegafredo.pl
W przypadku uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu do przesyłki zobowiązany jest Pan/-i dołączyć również protokół uszkodzenia sporządzony w momencie odbioru towaru w obecności przedstawiciela firmy kurierskiej i podpisany przez osobę dostarczającą przesyłkę.
Towar należy odesłać na adres:
Segafredo Zanetti Poland Sp. z o.o., ul. Partyzantów 7 32 - 700 Bochnia
PRODUKTY
Czy wszystkie wyświetlone produkty na stronie internetowej sklepu Segafredo są produktami dostępnymi?
Tak, dbamy o dostępność naszych produktów w magazynie, aby zapewnić Panu/-i możliwość szybkiej realizacji zamówienia.
Czy produkty na wyświetlane na stronie internetowej sklepu Segafredo są pełnowartościowe?
Oczywiście, jesteśmy producentem i dystrybutorem produktów Segafredo i dzięki temu możemy zagwarantować, że nasze produkty są pełnowartościowe. W innych przypadkach wyraźnie to komunikujemy.
PROMOCJE, NOWOŚCI, RABATY
Co należy zrobić aby otrzymywać informacje o promocjach i nowościach?
Najlepszym sposobem jest zapisanie się do naszego newslettera za pośrednictwem strony internetowej, gdzie oprócz informacji o promocjach i nowościach wysyłamy dodatkowe kody rabatowe. Można też polubić nas na facebook’u lub śledzić na Instagramie
www.facebook.com/segafredozanettipoland
https://www.instagram.com/segafredo_zanetti_poland/
W jaki sposób mogę otrzymać dodatkowe kody rabatowe?
Każdy nowy klient, który zarejestrował się w naszym sklepie internetowym Segafredo, otrzymuje od nas w pierwszej przesyłce kod specjalny. Kody wysyłamy również newsletterem.
Otrzymałem kod rabatowy, który nie działa.
Przed opublikowaniem każdego kodu rabatowego, zawsze sprawdzamy jego poprawność. Kod może nie działać w różnych sytuacjach. Najczęściej:
- kiedy korzysta z niego osoba, która nie zalogowała się do naszego sklepu;
- kiedy wpisano kod nieprawidłowo (choćby stosując pauzę pomiędzy znakami np. rabat 10 a powinno być rabat10);
- kiedy próbuje się skorzystać z kodu, ale nie spełniło wskazanego minimum zakupowego.
W każdym przypadku, kiedy kod rabatowy nie działa, należy skontaktować się z nami za pośrednictwem poczty elektronicznej: info@sklepsegafredo.pl
DANE OSOBOWE
Podczas rejestracji musiałem podać swoje dane osobowych, których nie chcę przekazywać.
Podanie danych jest dobrowolne, lecz niezbędne w celu realizacji umowy i obsługi składanych zamówień. W przypadku niepodania danych nie będzie możliwe zrealizowanie zakupów w naszym sklepie.
Kto jest administratorem moich danych?
Administratorem Pana/-i danych osobowych jest Segafredo Zanetti Poland sp. z o.o. z siedzibą w Bochni 32-700 przy ul. Partyzantów 7, tel.: + 48 14 615 4100 adres e-mail: info@segafredo.pl .
Czy moje dane osobowe nie będą nikomu przekazywane?
Udostępnione dane osobowe naszych klientów nie są przekazywane i udostępniane podmiotom trzecim. Odbiorcami danych osobowych będą jedynie instytucje upoważnione z mocy prawa, dostawcy towarów i usług niezbędnych do realizacji ww. celów oraz inne podmioty, którym administrator powierzył przetwarzanie danych osobowych. Dane udostępnione przez Pana/-ą nie będą podlegały profilowaniu.
Jak długo są przechowywane moje dane osobowe?
Dane osobowe są przechowywane przez okres niezbędny do realizacji zakupu, a po tym czasie przez okres odpowiadający okresowi przedawnienia roszczeń jakie może podnieść administrator danych i jakie mogą być podnoszone wobec administratora danych, lub przez okres, wynikający z przepisów szczególnych nakładających na administratora obowiązek przechowywania dowodów księgowych umów handlowych, roszczeń dochodzonych w postępowaniu cywilnym i objętych postępowaniem karnym albo podatkowym przez okres 5 lat od początku roku następującego po roku obrotowym, w którym operacje, transakcje, postępowanie zostały ostatecznie zakończone, spłacone, rozliczone lub przedawnione.